Tuesday, May 24

Debaran.

hahh, tajuk dah macam debaran apa je. ingat debaran hari raya ke apa? malang sekali, ianya bukan. ini debaran bukan biasa. ini debaran boleh menentukan masa depan aku. debaran yang aku maksodkan ialah, keputusan peperiksaan akhir sem1 Uitm :) perghh, nk tunggu tarikh ni cuak gila okay. tak tidur malam aku fikir result ni punya pasal. last2 hampeh, sebab aku lupa buat SuFO(Student Feedback Online). >.<. mula2 aku ingat ape laa menatang ni, rupanya feedback untuk lect. haha. keputusan aku disekat. ahhh, kurang asam kau Uitm. suka suka kau je nak sekat kan? grr.

ni lah benda tu. haihh. masalah betul lah.

tapi aku ada seseorang yang teman aku malam tadi :) dia tolong buatkan SuFO ni untuk aku. dia baik. aku sayang dia sangat2. for sure she is my girlfriend :). aku tak boleh buat sebab aku bukak laman web ni pun guna phone. berbalik pada benda ni, lepas dia dh buat kan, aku ingat onthespot dapat result, rupanya tak juga. arghh. kepala makin saru. risau pulak fikir bila member aku semua ngam2 je. haihh. tapi takpe laaa, aku dah buat yang termampu :) tawakal saja kan sayang.


                                                                                        p/s; sayang, thanks tolong malam tadi :)
                                                                                                                             and result ni akan dapat setelah 24j lepas buat SuFO
                                                                                                                                                  .

1 comment:

  1. Haram punya budak. Gelabah tak sudah. Haha.

    ReplyDelete