Saturday, May 28

uitm





gahh. sekarang pukul berapa? **aku dengan terburu2 mencapai telefon bimbit blackberry ku(**bajet jap, ngehehe) "oh, baru pukul 7am, awal lagi" kata kotak fikiranku. aku meyambung tidurku yang tidak lena kerana harini adalah hari pendaftaran kemasukan semester baru bagi pelajar Uitm seluruh Malaysia. aku kusut. malasnyaa nak balik. erh.lama kemudian, kekasih hati menelefon :) berbual seketika. kandunganya tak perlu aku jelaskan. aku terlelap dan dibuai mimpi indah. mimpi apa? biar ia aku sahaja tahu :). ohh, dalam sedap dibuai mimpi. aku terdengar satu jeritan "abang, dah pukul berapa ni. kau nak balik ke tak?" terkejut aku dengan jeritan dari ibu tersayang. tahu saje aku malas nak balik :P. mimpi aku terganggu. aduhh. kacau. geez.**ayat baru untuk grr. haha. aku bangun dari katil ku meninggalkan serpihan air liur basi :P. haha**karut. aku tidur takde air liur okay :D. aku mandi dan bersiap. akak aku tercegat kat pintu tunggu aku. **maaflah kalau macam novel :P aku terpengaruh dengan novel. HAHA :D


okay. aku bertolak ke Uitm dalam pukul 10am. Uitm tu takde lah jauh mana. dekat je dengan rumah aku. saje pergi awal. nanti senang, malas nak huru hara disaat akhir **ayat novel lagi. :D . sesampai aku kat sana, gila bab* jam! erh! aku benci betul jam. nasib baik jam tak lama. dah masuk dalam Uitm tu, aku ke Dewan Syahbandar. nak daftar kemasukan. aku sampai kat muka pintu dewan tu aku kena sound. " eh dik, mana kad matrik awak? keluar keluar! " dalam kepala aku " eh dia ni ha, sukahati kau je nak halau aku kan. bapak aku bayar cukai lahh." haha. dengan muka sinis pandang pakcik guard tu, aku keluar kan kad matrik then sarung, then aku cakap " nampak tak ni ape cik?" haha. then aku masuk buat tak tahu. kat situ aku kena isi dua borang, satu untuk bayar duit letrik dan satu lagi untuk blok. aku kenar bayar rm10 untuk duit letrik sem ini. takpe lah. then aku ke kaunter kolej. dushh! gila, aku kena denda. haha. sebab tombol pintu rosak. kurang asam budak2 ni. masa aku balik takde pulak rosak. ada orang dengki agaknya. haha. tak kisah lah. dah sudah aku daftar, aku ke blok aku. nak usha bilik okay ke tak? alhamdulillah semua kelengkapan cukup :).


then aku dah pilih almari aku nak guna. aku tak bawak lagi barang2 aku. esok(ahad) baru bawak :) untungkan rumah dekat. nampak dah! nampak dah permainan dia :D haha. tu je lah kot aku nak cerita. haha.


ni dia kolej yang aku duduk tu. Jebat, tapi aku bukan Jebat yang penderhaka :D

No comments:

Post a Comment