Friday, May 27

Pengarang: Hlovate

semestinya bagi korang semua, bila cuti ada benda nak buat betul tak? nak holiday, nak keluar dengan member. aku pun. aku juga ada niat yang sama. tapi aku sekarang lain dengan dulu. mungkin dulu aku selalu keluar, tapi sekarang aku dah jarang keluar. tidak tahu kenapa. haha. pelik betul :D. tak kisah lah. aku dah puas dengan semua tu. aku ada awek nak jaga :p tapi aku ada hobi baru time cuti semester ni. haha. kalau cakap pun confirm ada tergelak. erh. aaaa, aku suka baca novel :D. siap kena perli lagi dengan Nanis and others :P haha. tak kisah lah. aku suka baca. nak buat macam mana. tu yang datang hati berbunga tu. bhahaha. ;p


VERSUS

aku tak tahu kenapa, aku baca novel Versus. mungkin ia banyak bagi kesan kat aku. in a good way, of course. memang la meninggalkan kesan yg amat mendalam :) good job, Hlovate. cerita die pasal Minn,Ashraff Omar and Ked . try la baca, mmg best :P memang tak boleh stop la baca Versus ni, rasa insaf datang tetiba. haha.
there's some of skrip/ayat2 yang aku suka dari versus :

"the past is the past. That was I . This is me."
"changing for good aint a crime" 
"let fate fares you better"
"the sky's crying"
"skateboarding is not a crime.Nikah awal is not a crime."
"better late than never, tapi its better to never be late"
"changing for good is not a sin.though it'll cost you blood and tears for a start"

:D



p/s; dah mcm perempuan pulak :D
anyway, try la baca. serius best :)

1 comment:

  1. Mana ada perli mek. Saya sokong Go abi go ! Teruskan baca novel ! Fighting! Haha.

    ReplyDelete